خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

بستر حضور سلایق مختلف باید در گروه های جهادی ایجاد شود 

بستر حضور سلایق مختلف باید در گروه های جهادی ایجاد شود 
سرهنگ حیدری عنوان کرد: باید بستر حضور همه سلایق و جریان‌های فکری در گروه های جهادی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۴۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان جلسه شورای جهادی که در سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان برگزار شد، با اشاره به نقش گروه‌های جهادی و شوراهای جهادی در گفتمان سازی و نشر اندیشه های ناب انقلابی و جهادی گفت: انتظار داریم گروه های جهادی به مسئله فرهنگی و گفتمان سازی توجه ویژه‌ای کنند و نقش آفرین باشند.

وی افزود: کارگروه های بسیج سازندگی در عرصه های عمرانی، فنی و محرمیت زدایی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، شورای گفتمان سازی جهادی، خانواده، آسیب های اجتماعی فعال هستند، اما انتظار ما بر این است که گروه‌های جهادی تقویت شوند و امورات را به صورت تخصصی انجام دهند تا بتواند اقدامات عملیاتی موثری را انجام دهند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: باید بستر حضور همه سلایق و جریان‌های فکری در گروه های جهادی وجود داشته باشد.

 وی با تبیین بیانات مقام معظم رهبری خطاب به گروه‌های جهادی بیان کرد: مهمترین کار و وظیفه کارگروه های تخصصی جهادی باید فراهم کردن زمینه و بسترها برای حضور همه اقشار و گروه های مردمی باشد و این رمز موفقیت است و نکته طلایی است که مقام معظم رهبری از جهادگران خواستار شده‌اند.

 سرهنگ حیدری عنوان کرد: انتظار داریم شوراهای جهادی در عرصه اندیشه و فکر خود را تقویت کنند و به دنبال شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارها برای حل مساله باشند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام شهرستان تاکستان اظهار کرد: موقعیت تاریخی و تمدنی انقلابی که ما هم اکنون در آن قرار دادیم از آرمان های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بوده که شامل صادر کردن انقلاب اسلامی در دنیاست.

وی با اشاره به مسائل فلسطین اظهار کرد: مقاومت هایی که شاهد آن هستیم نشانگر افزایش معرفت و آگاهی مردم است و صحنه‌هایی که مشاهده می شود در باور انسان نمی‌گنجد و مقایسه مردم فلسطین با اتفاقات سال پیش و امسال به روشنی این افزایش بصیرت را نشان می دهد. به طور مثال همان حلقه دانشجویان مسیحی برای نماز خواندن دانشجویان مسلمان این نشانه افزایش آگاهی و معرفت در انسان‌ها است.

 سرهنگ حیدری تصریح کرد: تمام انبیا از آدم تا خاتم تمام روحانیون و علمای بزرگ یک هدف را در زندگی داشتند و آن هدف آگاهی و بصیرت افزایی در میان ملت‌ها بوده است.

وی با اشاره به مسئله انتخابات پیش رو تاکید کرد: جهاد تبیین و روشنگری در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات نیز باید از حرکت‌های کارگروه ها و شوراهای جهادی باشد و با فکر خلاقانه برای افزایش مشارکت راهکارهای خوبی ارائه کنند.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار